Meld uw klacht

Vindt u dat een reclame-uiting van één van de organisaties aangesloten bij het Privacy Waarborg uw privacy niet respecteert, vertel het ons!

U kunt een klacht indienen over een reclame-uiting door het invullen van onderstaand klachtenformulier. Een kopie van uw klacht wordt eveneens naar de betreffende organisatie gestuurd.

Instructie:

  1. Neem contact op met de organisatie in kwestie. Veelal helpen zij u graag verder. Contactgegevens van organisaties zijn vaak te vinden op de websites of in het privacy statement.
  2. Voert een bedrijf het Privacy Waarborg? U kunt alleen een klacht indienen over organisaties die zijn aangesloten bij het Privacy Waarborg.
  3. De DDMA Privacy Autoriteit neemt alleen klachten in behandeling die betrekking hebben op het gebruik van uw gegevens voor reclame. Bijvoorbeeld:
  • U wilt zich uitschrijven voor reclame per e-mail, maar er is geen afmeldmogelijkheid;
  • U krijgt reclame per e-mail maar heeft zich hier nooit aangemeld;
  • U staat ingeschreven bij het Bel-me-niet Register, maar wordt nog steeds telefonisch benaderd;
  • U staat in een adressenbestand en wilt hieruit verwijderd worden, maar krijgt geen reactie;
  • U heeft een NEE/JA, NEE/NEE sticker op de voordeur, maar ontvangt nog steeds reclame.

 

 

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor het behandelen van uw klacht. Een kopie van uw klacht wordt aan de organisatie verstrekt.