TriplePro

TriplePro is gerechtigd het Privacy Waarborg te voeren en heeft beveiligingslabel Goud gehaald voor de security-check. 

Wat houdt het keurmerk in

Door een terugkerende audit van de gegevensverwerking, kijkt branchevereniging DDMA of organisaties de geldende wet- en regelgeving gericht op het beschermen van persoonsgegevens respecteren. Als een organisatie het Waarborg voert, betekent dat ze gecontroleerd zijn of ze privacywetgeving in acht nemen en transparant omgaan met persoonsgegevens. Indien u denkt dat dit niet het geval is kunt u op deze website kosteloos een klacht indienen of vraag stellen.

Twee varianten van het Privacy Waarborg

Vanaf mei 2018 worden nieuwe privacyregels van kracht (onder de noemer Algemene Verordening Gegevensbescherming), daarom maakt DDMA gebruik van twee varianten van het Waarborg:

Gebaseerd op de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Op basis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Organisaties die al het Waarborg op basis van de Wbp voeren, worden opnieuw uitgenodigd voor de audit van het Waarborg op basis van de AVG.

Security-check

TriplePro heeft met succes de Privacy Waarborg Security Check doorlopen. Haar organisatorische informatiebeveiliging is geaccrediteerd met het beveiligingslabel Goud. TriplePro heeft informatiebeveiliging geborgd binnen de organisatie en beleid gedefinieerd met betrekking tot operationele processen, toegangsbeheer en good governance, ook in relatie tot opdrachtgevers.

Over het bedrijf

TriplePro bestaat uit 3 verschillende marketing bedrijven met allen hun eigen specialisme:

  • 1. TriplePro Direct Marketing: focust zich op f2f fondsenwerving voor grote en middelgrote goede doelen.
  • 2. TriplePro Online Marketing: belooft het MKB meer bezoekers en een hogere conversie op het internet door websites en shops te bouwen en optimaliseren.
  • 3. TriplePro Bulgaria: richt zich het aanbieden van betaalbare content marketing. Van strategie tot uitvoeren allemaal met als doel de marketing onderscheidend en meetbaar te maken.

Alle bedrijven