SPOTLER NEDERLAND B.V.

Spotler Nederland B.V. is gerechtigd het Privacy Waarborg te voeren en heeft beveiligingslabel Goud gehaald voor de security-check.

PW_logo_Eu_donkerGrijs

Wat houdt het keurmerk in

Door een terugkerende audit van de gegevensverwerking, kijkt branchevereniging DDMA of organisaties de geldende wet- en regelgeving gericht op het beschermen van persoonsgegevens respecteren. Als een organisatie het Waarborg voert, betekent dat ze gecontroleerd zijn of ze privacywetgeving in acht nemen en transparant omgaan met persoonsgegevens. Indien u denkt dat dit niet het geval is kunt u op deze website kosteloos een klacht indienen of vraag stellen.

Twee varianten van het Privacy Waarborg

Vanaf mei 2018 worden nieuwe privacyregels van kracht (onder de noemer Algemene Verordening Gegevensbescherming), daarom maakt DDMA gebruik van twee varianten van het Waarborg:

Gebaseerd op de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Op basis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Organisaties die al het Waarborg op basis van de Wbp voeren, worden opnieuw uitgenodigd voor de audit van het Waarborg op basis van de AVG.

Security-check

Spotler Nederland B.V. heeft met succes de Privacy Waarborg Security Check doorlopen. Haar organisatorische informatiebeveiliging is geaccrediteerd met het beveiligingslabel Goud. Spotler Nederland B.V. heeft informatiebeveiliging geborgd binnen de organisatie en beleid gedefinieerd met betrekking tot operationele processen, toegangsbeheer en good governance.

Over het bedrijf

Veel marketeers vinden het moeilijk om zelf goed e-mail marketing toe te passen. Spotler maakt het hen zo makkelijk mogelijk door prettige software te bieden, inclusief praktische educatie, snelle support en een persoonlijke coach die hen zorgeloos laat starten. Marketeers krijgen zo de volledige controle over de software en de kennis hoe deze software slim in te zetten. Hierdoor kunnen zij professioneler communiceren met hun doelgroep. Spotler helpt - met in eigen huis ontwikkelde software en diensten - meer dan 5.000 marketeers in Nederland om e-mail marketing (automation) effectief in te zetten. Spotler is ontstaan na het samengaan van de zusterbedrijven Blinker en MailPlus (beiden sinds 2006 lid van de DDMA) in juni 2017.

Alle bedrijven