Mangl

Mangl is gerechtigd het Privacy Waarborg te voeren en heeft beveiligingslabel Goud gehaald voor de security-check. 

Wat houdt het keurmerk in

Door een terugkerende audit van de gegevensverwerking, kijkt branchevereniging DDMA of organisaties de geldende wet- en regelgeving gericht op het beschermen van persoonsgegevens respecteren. Als een organisatie het Waarborg voert, betekent dat ze gecontroleerd zijn of ze privacywetgeving in acht nemen en transparant omgaan met persoonsgegevens. Indien u denkt dat dit niet het geval is kunt u op deze website kosteloos een klacht indienen of vraag stellen.

Twee varianten van het Privacy Waarborg

Vanaf mei 2018 worden nieuwe privacyregels van kracht (onder de noemer Algemene Verordening Gegevensbescherming), daarom maakt DDMA gebruik van twee varianten van het Waarborg:

Gebaseerd op de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Op basis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Organisaties die al het Waarborg op basis van de Wbp voeren, worden opnieuw uitgenodigd voor de audit van het Waarborg op basis van de AVG.

Security-check

Mangl heeft met succes de Privacy Waarborg Security Check doorlopen. Haar organisatorische informatiebeveiliging is geaccrediteerd met het beveiligingslabel Goud. Mangl heeft informatiebeveiliging geborgd binnen de organisatie en beleid gedefinieerd met betrekking tot operationele processen, toegangsbeheer en good governance, ook in relatie tot opdrachtgevers.

Over het bedrijf

Met Mangl haal je in korte tijd aanzienlijk meer omzet, sales & conversie uit je verkopers, en krijg je grip op je commerciële organisatie. Hoe doen we dat? Door realtime inzicht te geven in het niveau van jouw salesteam. Op die manier heb je exact inzichtelijk welke verkoper op welk gebied aandacht nodig heeft. Dit doen we op basis van realtime, commerciële gespreksanalyse. Op die manier weet je dus niet alleen welke verkoper of welk callcenter onder gewenst niveau presteert, maar ook waar er moet worden verbeterd in het gesprek. De gesprekken worden geanalyseerd op 41 punten die wij realtime terugkoppelen in overzichtelijke dashboards op elk niveau in de operatie.

Alle bedrijven