Mailcampaigns

Mailcampaigns is gerechtigd het Privacy Waarborg te voeren en heeft beveiligingslabel Zilver gehaald voor de security-check.

PW_logo_Eu_donkerGrijs

Wat houdt het keurmerk in

Door een terugkerende audit van de gegevensverwerking, kijkt branchevereniging DDMA of organisaties de geldende wet- en regelgeving gericht op het beschermen van persoonsgegevens respecteren. Als een organisatie het Waarborg voert, betekent dat ze gecontroleerd zijn of ze privacywetgeving in acht nemen en transparant omgaan met persoonsgegevens. Indien u denkt dat dit niet het geval is kunt u op deze website kosteloos een klacht indienen of vraag stellen.

Twee varianten van het Privacy Waarborg

Vanaf mei 2018 worden nieuwe privacyregels van kracht (onder de noemer Algemene Verordening Gegevensbescherming), daarom maakt DDMA gebruik van twee varianten van het Waarborg:

Gebaseerd op de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Op basis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Organisaties die al het Waarborg op basis van de Wbp voeren, worden opnieuw uitgenodigd voor de audit van het Waarborg op basis van de AVG.

Security-check

Mailcampaigns heeft met succes de Privacy Waarborg Security Check doorlopen. Haar organisatorische informatiebeveiliging is geaccrediteerd met het beveiligingslabel Zilver. Mailcampaigns heeft informatiebeveiliging geborgd binnen de organisatie en beleid gedefinieerd met betrekking tot operationele processen, toegangsbeheer en good governance.

Over het bedrijf

Wij zijn MailCampaigns. E-mail marketing software met een persoonlijke benadering. Software in eigen beheer, kennis in eigen huis. Met de software en expertise van MailCampaigns zet je e-mail marketing gemakkelijk en succesvol in. Daarnaast staan wij altijd klaar om te helpen. Dit doen wij online, telefonisch of met een bak koffie. De kracht van MailCampaigns ligt in de schaalbaarheid van het systeem en hoe deze flexibel ingezet kan worden. Je kunt simpel starten door handmatig nieuwsbrieven te sturen naar een lijst emailadressen, maar ook uitbreiden naar een volledig geautomatiseerde omgeving met slimme segmentatie op een breed scala aan contactpersoon-eigenschappen of aankoophistorie vanuit je webwinkel.

Alle bedrijven