Court1

Court1 is gerechtigd het Privacy Waarborg te voeren en heeft beveiligingslabel Zilver gehaald voor de security-check.

PW_logo_Eu_donkerGrijs

Wat houdt het keurmerk in

Door een terugkerende audit van de gegevensverwerking, kijkt branchevereniging DDMA of organisaties de geldende wet- en regelgeving gericht op het beschermen van persoonsgegevens respecteren. Als een organisatie het Waarborg voert, betekent dat ze gecontroleerd zijn of ze privacywetgeving in acht nemen en transparant omgaan met persoonsgegevens. Indien u denkt dat dit niet het geval is kunt u op deze website kosteloos een klacht indienen of vraag stellen.

Twee varianten van het Privacy Waarborg

Vanaf mei 2018 worden nieuwe privacyregels van kracht (onder de noemer Algemene Verordening Gegevensbescherming), daarom maakt DDMA gebruik van twee varianten van het Waarborg:

Gebaseerd op de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Op basis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de Telecommunicatiewet en zelfreguleringscodes.

Organisaties die al het Waarborg op basis van de Wbp voeren, worden opnieuw uitgenodigd voor de audit van het Waarborg op basis van de AVG.

Security-check

Court1 heeft met succes de Privacy Waarborg Security Check doorlopen. Haar organisatorische informatiebeveiliging is geaccrediteerd met het beveiligingslabel Zilver. Court1 heeft informatiebeveiliging geborgd binnen de organisatie en beleid gedefinieerd met betrekking tot operationele processen, toegangsbeheer en good governance.

Over het bedrijf

Court1 houdt zich sinds 2009 bezig met data gerelateerde oplossingen voor Brands, Retailers en Bureaus. Naast het verzorgen van klantanalyses en segmentaties heeft Court1 een applicatie ontwikkeld: "CÄSAR". Met Cäsar kun je consumentendata, Points Of Interest en mediatypen aan elkaar koppelen voor betere en gerichtere communicatie. Het resultaat? Een hogere conversie! Bureaus, Exploitanten en Retailers maken gebruik van Cäsar. De applicatie is inzetbaar voor onder meer: online campagnes, direct mail, buitenreclame, Social Media en folderverspreiding. Cäsar is ontstaan vanuit de behoefte om verschillende datastromen met een state-of-the-art interface te koppelen en te visualiseren. We noemen het ook wel "Data As A Service". En al zeggen we het zelf, dat is aardig gelukt.

Alle bedrijven